Zamknij

Sieć Arhelan wkracza do Warszawy. Sklepy promował Zenek Martyniuk

02.01.2020 12:00
Arhelan. Zenek Martyniuk. Nowa sieć sklepów w Warszawie
fot. TOMASZ RADZIK/East News

W miejsce delikatesów M&L wkracza marka Arhelan. Sklepy tej sieci pojawiły się w Warszawie i w Józefowie. 

Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - BIZNES na Linkedin  

Sieć sklepów spożywczych Arhelan ma już prawie 30 lat. Firma została założona w Bielsku Podlaskim i przez kolejne lata działała głównie na Podlasiu. W 2007 roku sieć pojawiła się w województwie warmińsko-mazurskim, a 10 lat później na Mazowszu i na Lubelszczyźnie.  

Zobacz także

W ostatnich dniach grudnia sieć handlowa Arhelan, która do tej pory inwestowała głównie w północno-wschodniej Polsce, otworzyła dwa sklepy w i pod Warszawą – poinformował portal wiadomoscihandlowe.pl. W marketach w Miedzeszynie i w podwarszawskim Józefowie działały do tej pory Delikatesy M&L.

Zobacz także

Jak poinformował portal, sieć coraz śmielej rozpycha się na rynku handlu detalicznego. Firma postawiła na promocję i rozpoczęła współpracę z piosenkarzem disco-polo, Zenonem Martyniukiem.

Artysta od dłuższego czasu jest twarzą sklepów Arhelan. Latem odwiedzał popularne wśród turystów miejscowości i promował tam swój napój energetyczny właśnie w sklepach sieci.

Sieć Arhelan liczy 93 markety w 52 miejscowościach. Firma zatrudnia 1500 pracowników.

RadioZET.pl/wiadomoscihandlowe.pl