PZU zaprezentowało nową strategię

10.01.2018 09:04

Grupa PZU nawiązała współpracę w zakresie partnerstwa strategicznego z PLL LOT i Allegro.pl, poinformował ubezpieczyciel. Działania te wpisują się w nową strategię Grupy PZU do roku 2020, która została ogłoszona przez zarząd spółki, dodano.

PZU zaprezentowało nową strategię fot. East News

Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - Biznes na Facebooku

"Współpraca strategiczna PZU z PLL LOT opiera się na dwóch filarach. Pierwszym z nich jest zapewnienie przez PZU pełnego spektrum ubezpieczeń i usług dostosowanych do potrzeb i oczekiwań klientów PLL LOT w podróży. Będą to ubezpieczenia podróżne oraz inne usługi assistance i concierge w kanałach dystrybucji biletów lotniczych PLL LOT. Ubezpieczenia podróżne będą wzbogacone o elementy związane z usługami medycznymi. Drugim obszarem partnerstwa strategicznego PZU z PLL LOT będzie szeroko rozumiana współpraca korporacyjna" - czytamy w komunikacie.

PZU wchodzi także w partnerstwo strategiczne z Allegro, które będzie opierało się na kilku elementach, których najważniejszym jest sprzedaż i dystrybucja innowacyjnych, w pełni zdigitalizowanych, produktów ubezpieczeniowych dostosowanych do specyfiki potrzeb kupujących oraz sprzedawców w serwisie allegro.pl, dodano.

"Kolejnymi obszarami współpracy będą sprawy związane z obsługą i likwidacją szkód" - czytamy dalej.

Aktualizacja i operacjonalizacja Strategii Grupy PZU na lata 2017-2020 zakłada, że Grupa połączy wszystkie aspekty działalności w jedną, pełną ofertę zbudowaną wokół potrzeb klienta oraz stopniowo zmieni model funkcjonowania firmy z modelu ubezpieczyciela (wycena i transfer ryzyka) na model firmy usługowej, specjalizującej się w wykorzystaniu danych (doradztwo i usługi w zakresie zarządzania ryzykiem i dbałość o przyszłość klientów), podało PZU we wtorek.

PZU wprowadzi rozwiązanie, które automatycznie wezwie pomoc w razie wypadku

Już wkrótce PZU przedstawi swoim klientom PZU GO - aplikację mobilną połączoną z niewielkim urządzeniem typu beacon, które pozwoli na automatyczne wezwanie pomocy w razie kolizji lub wypadku, poinformowała spółka.

"PZU GO to aplikacja telematyczna na smartfona połączona z niewielkim urządzeniem typu beacon przyklejanym na szybie samochodu. Zestaw czujników pozwoli na wykrycie sytuacji awaryjnej i wysłanie sygnału do centrum alarmowego PZU, które skontaktuje się z kierowcą w celu zapewnienia niezbędnego wsparcia" - czytamy w komunikacie.

W przypadku braku możliwości kontaktu, na miejsce wypadku wysłane zostaną służby ratunkowe, dodano.

"Dodatkowo, w ramach programów partnerskich, PZU GO zapewni pakiet benefitów dla kierowców z polisą PZU, a w przyszłości również tańsze polisy komunikacyjne dla najlepszych z nich" - czytamy dalej.

Beacon jest samowystarczalny i działa przez trzy lata, dodano.

ISBnews/OP

Oceń