Okulary rozpoznają emocje pasażerów samolotu

17.02.2018 15:00

Załoga linii lotniczych Air New Zealand dokładnie wie, czego potrzebują ich pasażerowie, wszystko dzięki parze okularów rzeczywistości rozszerzonej.

Okulary rozpoznają emocje pasażerów samolotu fot. East News

Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - Biznes na Facebooku

Urządzenie pozwala załodze rozpoznać, na pierwszy rzut oka, ich stan emocjonalny, taki jak lęk lub spokój. Okulary potrafią, również odgadnąć na jaki posiłek i napój klient ma ochotę. Wyświetlane są, także informacje na temat ich dalszego kierunku podróży.

hololens fot. East News

HoloLens zapewniają hologramy, które bezproblemowo wpalatją się w rzeczywistość. Wspierają załogę podczas wypełniania obowiązków, gromadząc i wyświetlając bezpośrednio przed nimi kluczowe informacje o kliencie. Program jest nawet wystarczająco zaawansowany, aby wykryć emocje klienta, zbierając sygnały wizualne i dźwiękowe.

okulary fot. East News

Główny dyrektor ds. Technologii cyfrowej Air New Zealand, Avi Golan, twierdzi, że linia lotnicza przyczyniła się do rozwoju kultury eksperymentów z nowymi technologiami, takimi jak HoloLens. Dodał: - To oprogramowanie jest doskonałym przykładem współpracy z innymi partnerami i odkrywania, w jaki sposób technologia może poprawić sposób pracy naszych pracowników, a także dostarczyć nowych wrażeń naszym klientom.

Technologia ta pozwoliła również personelowi pokładowemu linii lotniczych przenieść się do elektronicznego systemu oświetlającego, zapewniającego dodatkowe korzyści dla środowiska. Air New Zealand współpracowało z wieloma partnerami technologicznymi i wprowadziło wiele innowacji dla klientów, aby zwiększyć ich zadowolenie w ostatnim czasie . Należą do nich przyspieszony proces odprawy, opaska dla dzieci podróżujących bez opieki, wyposażona w technologię, która umożliwia rodzicom i opiekunom śledzenie każdego kroku ich pociech podczas podróży.

Air New Zealand/East News/OP

Oceń