Żabka w wersji mobilnej. Pokazano nową aplikację dla klientów

Piotr Drabik
27.02.2019 18:25
Żappka. Nowa aplikacja mobilna dla klientów Żabki
fot. Żabka/Facebook

Sieć sklepów Żabka udostępniła nową aplikację mobilną dla swoich klientów. W testowej wersji Żappki pojawią się m.in. spersonalizowane oferty oraz punkty, za które dostępne będą nagrody.

Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - BIZNES na Facebooku

Żabka jest obecna na polskim rynku handlowym od 21 lat. Sieć posiada ponad 5,5 tys. sklepów i 3,7 tys. franczyzobiorców w Europie Środkowo-Wschodniej.

We środę właściciele Żabki zaprezentowali aplikację dla klientów sieci. Żappka, bo tak brzmi nazwa nowej usługi, jest dostępna dla klientów w wersji pilotażowej.

Zobacz także

Dzięki aplikacji można m.in. otrzymywać spersonalizowane oferty oraz rabaty, a także punkty na nagrody.

Punkty lojalnościowe tzw. żappsy użytkownicy otrzymają za dokonanie zakupów. Każda wydana złotówka w sieci będzie punktowana, a zebrane żappsy będzie można wymieniać na kupony z nagrodami.

Klienci, korzystający z żappki będą mogli również liczyć na rabaty, nawet do 50 proc. na wybrane produkty. Aplikacja pozwoli ponadto na zlokalizowanie sklepów sieci w okolicy, a mapa poprowadzi klienta do najbliższego z nich. Dodatkowo otrzyma on informację o dostępnych usługach i godzinach otwarcia wybranej placówki.

Zobacz także

Żappka jest dostępna na systemy iOS i Android.

- Wraz z następnymi aktualizacjami, aplikacja będzie wzbogacana o kolejne funkcje, które mają zwiększać atrakcyjność zakupów poprzez skrojone na miarę i ciekawe oferty. Zespół pracujący na aplikacją łączył wiedzę z obszarów: machine learning, data science i nowoczesnego designu. Teraz czas spojrzeć na Żappkę oczami klientów – powiedział Tomasz Blicharski, wiceprezes zarządu ds. finansów i rozwoju w firmie Żabka.

Zobacz także

RadioZET.pl/PTD