Weekday. Znana sieć sklepów z ubraniami wchodzi do Polski

13.05.2019 17:10

Marka odzieżowa Weekday, należąca do grupy H&M, wchodzi do Polski. Pierwszy salon prawdopodobnie zostanie otwarty w przyszłym roku w Warszawie. 

Weekday. Sieć sklepów odzieżowych wchodzą do Polski. Od kiedy. Gdzie fot. Bartosz KRUPA/East News (ilustracyjne)

Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - BIZNES na Facebooku

Weekday, szwedzka sieć odzieżowa kierowana do młodych klientów i istniejąca od 2002 roku, rozpocznie działalność w Polsce

Jak podał portal Business Insider Polska, pierwszy sklep zostanie zlokalizowany w budowanej Elektrowni Powiśle w Warszawie. Otwarcie kompleksu planowane jest w przyszłym roku, ale nie wiadomo dokładnie kiedy będzie dostępna część handlowa.

Weekday w stolicy zajmie powierzchnię ponad 450 mkw. Na trzech poziomach dostępne będzie odzież o akcesoria również marek zewnętrznych m.in. Fila, Champion czy Vans.

Portal przypomina, że grupa H&M jest obecna nad Wisłą przede wszystkim pod własną nazwą - takich sklepów jest obecnie 185. Poza tym w Polsce są salony COS (oferują ubrania lepszej jakości i droższe niż H&M) i dwa sklepy marki & Others Stories (luksusowa marka butów, akcesoriów, kosmetyków i odzieży dla kobiet).

W ubiegłym roku grupa H&M zanotowała w Polsce 507 mln euro przychodów ze sprzedaży. Dla porównania - w 2017 roku było to ok. 422 mln euro. 

Z kolei Weekday jest obecny w 19 państwach, gdzie dla klientów dostępne tylko 10 sklepów stacjonarnych.

RadioZET.pl/Business Insider Polska/PTD

Oceń