Międzynarodowy Dzień Własnego Biznesu po raz trzeci w Polsce

Karolina Piotrowska
26.09.2018 11:55
Międzynarodowy Dzień Własnego Biznesu
fot. Shutterstock

MAKRO Polska zaprasza wszystkich właścicieli małych i średnich firm do wspólnego świętowania. Dzień Własnego Biznesu, który odbędzie się już 9 października 2018, to okazja do promocji swojego biznesu i zdobycia nowych klientów.

Inicjatywa Międzynarodowego Dnia Własnego Biznesu stanowi innowacyjną formułę, gdyż łączy korzystne rozwiązania dla przedsiębiorców i konsumentów równocześnie. Firmom pozwala na zdobycie nowych klientów, a klientom poznać nowe restauracje, kawiarnie, sklepy i inne miejsca oraz skorzystać z promocji, jakie będą się odbywać 9 października podczas świętowania Dnia Własnego Biznesu.

„Międzynarodowy Dzień Własnego Biznesu obchodzony jest równocześnie w 26 krajach na świecie, m.in. w Niemczech, Włoszech, Indiach czy Chinach. W Polsce za inicjatywę odpowiada sieć hurtowni MAKRO Polska. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na rolę, jaką odgrywa w naszym kraju i codziennym życiu sektor handlowo-usługowy oraz podziękowanie przedsiębiorcom za zaangażowanie i pasję, jaką wkładają w swoją pracę” – mówi Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu MAKRO Polska.

Przedsiębiorcy, którzy chcą dołączyć do akcji, mogą zarejestrować się na specjalnie stworzonej platformie online www.dzien-wlasnego-biznesu.pl. Mają oni możliwość utworzenia oferty promocyjnej, która będzie dostępna dla konsumentów właśnie we wtorek, 9 października. Wszystkie zarejestrowane firmy wraz z proponowanymi promocjami i rabatami zostaną umieszczone na interaktywnej mapie Google, dzięki czemu konsumenci z całej Polski będą mogli odnaleźć je w łatwy sposób i z nich skorzystać. Dodatkowo zaangażowani w inicjatywę przedsiębiorcy otrzymają od MAKRO Polska darmowe pakiety promocyjne, na które składa się oferta rabatowa oraz materiały do promowania oferty specjalnej w lokalu właściciela.

„Akcja wpisuje się w strategię MAKRO Polska, której celem jest bycie najlepszym partnerem dla niezależnego biznesu. Jednocześnie rozpowszechniamy naszą nową  identyfikację wizualną, wspierającą promocję nowego claimu marki MAKRO: Twój sukces to nasz biznes.” – dodaje Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu MAKRO Polska.

To już trzecia edycja Dnia Własnego Biznesu w Polsce. W poprzednich latach w inicjatywę zaangażowało się ponad 7000 firm. Tegorocznej akcji towarzyszyć będzie ogólnopolska kampania w radiu, Internecie i mediach społecznościowych – w tym na profilach Facebook i Instagram oraz na kanale YouTube marki. Partnerami akcji są Visa i Coca-Cola, a patronem medialnym Radio ZET.