Czas na Lidl Plus. Sieć handlowa wprowadza program ze zniżkami

Piotr Drabik
26.02.2019 16:35
Lidl wprowadza własny program ze zniżkami. Zakupy. Sklepy
fot. PaulSat/Shutterstock (ilustracyjne)

Niemiecka sieć handlowa Lidl testuje w Polsce swój program lojalnościowy. Będzie on połączony z aplikacją mobilną, która jest już dostępna na innych rynkach. Rozwiązanie może trafić do klientów nad Wisłą jeszcze w marcu.

Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - BIZNES na Facebooku

Lidl posiada obecnie w Polsce 630 marketów. Jednak niemiecka sieć handlowa nie oferowała nad Wisłą swojego programu lojalnościowego. Taki mają już od lat najwięksi konkurenci, w tym Biedronka.

Jak podał portal Wiadomościhandlowe.pl, sieć testuje wprowadzenie programu Lidl Plus. Z tego rozwiązania mogą już korzystać klienci m.in. Niemiec, Austrii czy Danii. 

Program lojalnościowy oparty jest o aplikację mobilną, która w Polsce testowana jest przez wybraną grupę pracowników Lidla i znajduje się w fazie beta. Lidl Plus może wejść na polski rynek podczas wiosny, prawdopodobnie jeszcze w marcu.

Zobacz także

Co oferuje Lidl Plus?

Według portalu Lidl Plus w wersji mobilnej oferuje poza kuponami promocyjnymi (jednorazowego lub wielokrotnego użytku) również funkcję powiadomień o ofertach, dostęp do gazetki promocyjnej, przeglądanie historii własnych zakupów czy e-paragonów.

Dzięki funkcji e-paragonów dla klientów będą przechowywane wirtualne paragony, które będą ważne przez 30 dni. Dzięki aplikacji możliwy będzie także zgłoszenie zwrotu towaru lub reklamacja paragonu.  

Ponadto aplikacja daje możliwość sprawdzenia adresu najbliższego sklepu czy rezerwację alkoholi z Winnicy Lidla. Przygotowano również "zdrapki" mobilne z dodatkowymi promocjami i nagrodami.

Podczas zakupów klienci marketu będą mogli skanować kody QR ze swojej mobilnej karty lojalnościowej, a rabaty będą automatycznie naliczone przed zakończeniem paragonu.

Zobacz także

Lidl za konkurencją w tyle

Do sprawy krótko odniósł się Lidl Polska.

- Jako marka jesteśmy nastawieni na innowację i rozwiązania najlepiej odpowiadające na potrzeby naszych klientów. Aktualnie testujemy różne nowoczesne koncepty, jednak na chwilę obecna jest zbyt wcześnie, aby podać więcej informacji w tym temacie. O każdym nowym projekcie informujemy poprzez nasze kanały - zachęcamy do obserwowania naszych aktywności - przekazała Aleksandra Robaszkiewicz, communications manager w Lidl Polska.

Wiadomościhandlowe.pl przypomniały, że największe sieci handlowe w Polsce już dawno rozwinęły własne programy lojalnościowe. Dwa i pół roku temu uruchomiono kartę "Moja Biedronka", dzięki której klienci marketów Biedronki mają dostęp do większej liczby zniżek. 

Podobne programy mają drogerie Rossmann czy markety Auchan. 

Zobacz także

RadioZET.pl/Wiadomościhandlowe.pl/PTD