Lidl uruchamia sklep internetowy. W ofercie 650 produktów

03.04.2019 17:23

Od 5 kwietnia dostępy będzie sklep internetowy Lidl Polska. Przygotowano dla klientów 650 produktów, wśród których jednak zabrakło żywności. Oferta będzie się zmieniać trzy razy w tygodniu.

Lidl uruchamia własny sklep internetowy. Od kiedy. Co w ofercie fot. Piotr Swat/Shutterstock (ilustracyjne)

Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - BIZNES na Facebooku

Lidl, niemiecka sieć handlowa, posiada obecnie w Polsce około 650 sklepów. Od najbliższego piątku firma uruchomi nad Wisłą własny sklep internetowy.

Od kiedy startuje e-sklep Lidla?

Od 5 kwietnia przez stronę Lidl-sklep.pl będzie można kupić przez sieć 650 produktów z ośmiu kategorii m.in. tekstylia, akcesoria kuchenne, AGD, sprzęt elektroniczny oraz narzędzia.

Chodzi zarówno o marki własne np. narzędzia Parkside, tekstylia damskie Esmara, odzież sportową Crivit czy sprzęt AGD Silvercrest, jak i innych producentów.

Jak podał portal Wiadomościhandlowe.pl, oferta będzie się zmieniać aż trzy razy w tygodniu - poniedziałek, czwartek i sobotę.

Dostawa pod adres wskazany przez klientów ma się odbywać w 72 godziny. Na darmową przesyłkę mogą liczyć osoby zamawiające produkty powyżej 149 zł. W pozostałych przypadkach będzie naliczana opłata 9,90 zł. W pierwszej fazie uruchomienia sklepu nie przygotowano dla klientów opcji odbioru w jednym z marketów Lidla lub przez paczkomaty.

Na zakupione produkty będzie 30 dni na bezpłatny zwrot towarów przez Pocztę Polską. 

- Przez okres ostatnich dwóch lat wdrożyliśmy kilka innowacyjnych projektów z kategorii e-commerce: platformę do rezerwacji win i innych alkoholi WinnicaLidla.pl, witrynę do rezerwacji wycieczek Lidl-podroze.pl czy nową aplikację mobilną Lidl Plus. W dobie, gdy dostęp do internetu jest coraz większy, oferowanie usług internetowych jest jednym z najważniejszym kierunków rozwoju sieci handlowych - powiedział w środę Maksymilian Braniecki, prezes zarządu Lidl Polska, cytowany przez portal.

Na razie sieć nie planuje sprzedawać żywności przez internet.

- To naturalne, że zastanawiamy się nad kolejnym krokiem i rozwojem naszego biznesu e-commerce. Muszę jednak podkreślić, że na polskim rynku nie ma zbyt wielu przykładów firm, których internetowe sklepy spożywcze byłby dochodowe. To pokazuje, że jest to bardzo trudny biznes. Mamy jednak parę pomysłów, jak to zrobić. Będziemy je testować - dodał prezes Lidl Polska.

RadioZET.pl/Wiadomościhandlowe.pl/PTD

Oceń