Oceń
Francuska sieć handlowa Carrefour przejęła sześć marketów, które do tej pory były pod szyldem „Piotr i Paweł”. Do zmiany doszło m.in. w Warszawie i Kielcach.
Chcesz być na bieżąco? Śledź Radio ZET - BIZNES na Facebooku
Piotr i Paweł, istniejąca od prawie 30 lat w Polsce sieć handlowa, przez ostatnie miesiące przechodzi proces restrukturyzacji, który ma uratować firmę od upadłości. W jej ramach ograniczana jest liczba marketów, które przejmuje konkurencja.
Jak podał portal Dlahandlu.pl, od 13 lutego market o powierzchni 1300 metrów kwadratowych w Royal Wilanów w Warszawie zmienił szyld z „Piotr i Paweł” na „Carrefour” (w ramach franczyzy). Podobna zmiana w ostatnim czasie miała miejsce w Galerii Korona w Kielcach.
Obecnie Piotr i Paweł prowadzi 75 marketów w całej Polsce – dla porównania w 2016 roku było ich 138.
Według portalu wkrótce szyld zmieni kolejne 8 placówek sieci. Chodzi m.in. o dwa sklepy w Głogowie, Słubicach, Koźminie, Szczecinie i Inowrocławiu.
To oznacza głębsze zmiany niż planowo. W ramach restrukturyzacji Piotr i Paweł miał zostawić co najmniej 70 sklepów.
Nie wiadomo, czy zostaną one przejęte jako Carrefour, który ma w Polsce prawie 900 sklepów, 20 centrów handlowych oraz ponad 40 stacji paliw.
RadioZET.pl/Dlahandlu.pl/PTD
Oceń artykuł
